У Атељеу 212 су почеле пробе МАКБЕТА, али не Шекспирове трагедије, већ Ежена Јонеска. У својој адаптацији Јонеско се фокусира на причу о борби за власт која се никада завршава, јер ниједна власт није стабилна ни просперитетна. Актуелност овог комада лежи управо у тој огољености воље за моћ, која се једина разазнаје у општој идеолошкој конфузији. Левица се не разликује од деснице, говор једног политичара се не разликује од говора другог. Мењају се савезници, мењају се брачни и други партнери, сваки дил је могућ, на снази је општа травестија…
Представу режира Анђелка Николић, а играју: Аница Добра, Бранимир Брстина, Владислав Михаиловић, Дејан Дедић, Драгана Ђукић, Душан Мурић, Иван Михаиловић, Стефан Радоњић, Тамара Драгичевић и Урош Јаковљевић.
Аутор сценографије је Ивана Ловре, костимограф Борис Чакширан, а музику компонује Аттила Антал.
Премијера је планирана за почетак новембра.
У Атељеу 212 су почеле пробе МАКБЕТА, али не Шекспирове трагедије, већ Ежена Јонеска. У својој адаптацији Јонеско се фокусира на причу о борби за власт која се никада завршава, јер ниједна власт није стабилна ни просперитетна. Актуелност овог комада лежи управо у тој огољености воље за моћ, која се једина разазнаје у општој идеолошкој конфузији. Левица се не разликује од деснице, говор једног политичара се не разликује од говора другог. Мењају се савезници, мењају се брачни и други партнери, сваки дил је могућ, на снази је општа травестија…
Представу режира Анђелка Николић, а играју: Аница Добра, Бранимир Брстина, Владислав Михаиловић, Дејан Дедић, Драгана Ђукић, Душан Мурић, Иван Михаиловић, Стефан Радоњић, Тамара Драгичевић и Урош Јаковљевић.
Аутор сценографије је Ивана Ловре, костимограф Борис Чакширан, а музику компонује Аттила Антал.
Премијера је планирана за почетак новембра.